Strona Główna ˇ Aktualności ˇ Testy ˇ Premiery ˇ Autosalony ˇ Formuła 1 ˇ Sport ˇ Bezpieczeństwo środa, Październik 28, 2020
Nawigacja
Strona Główna
Aktualności
Testy
Premiery
Autosalony
Formuła 1
Rajdy
Sport
Naszym zdaniem
Bezpieczeństwo
Użytkowe
Opony
Motocykle/Quady
Video
Technika
Historia/Oldtimers
GPS/Audio
Kategorie Newsów
Kontakt/Regulamin
NewsAuto.pl - nowa wersja
Formuła 1
GP WŁOCH: TO SIĘ STAJE NUDNE - ZNÓW VETTEL



KALENDARZ 2012





ROBERT KUBICA A NARÓD MENTALNIE POPAPRANY



Rajdy
RAJD AUSTRALII: TRIUMF FORDA, SUKCES MICHAŁA KOŚCIUSZKO


RAJD DOLNOŚLĄSKI: GRZEGORZ BĘBENEK POWRACA


RAJD ASTURII: PUNKTY I AWANS SZYMONA RUTY W ME



Sport
MONSTER JAM: POKAZ SKOKÓW EKIPY FMX4EVER



MOTOCYKLIŚCI ZAKOŃCZYLI WYŚCIGOWY SEZON


VOLVO OCEAN RACE: WYSTARTUJĄ 29 PAŹDZIERNIKA
Bezpieczeństwo
SUBARU: SIEMANKO CZYLI ŻYCZLIWY NA DRODZE


EURONCAP: BEZPIECZNE CHEVROLETY



FORD: NIE KIERUJ SIĘ STRESEM - PODSUMOWANIE
Polecamy
AUDI: NOWE A6 AVANT - BIZNES KLASA PLUS
Premiery

Z nadwoziem o lekkiej konstrukcji oraz wieloma innowacjami sportowe i komfortowe, nowe Audi A6 Avant - auto klasy biznes szóstej generacji spełni oczekiwania najbardziej wybrednych i wymagających.

A6 Avant wygląda bardzo dynamicznie. Niska linia dachu przechodzi w pochylone słupki D. Na życzenie Audi montuje przednie i tylne światła w fascynującej zarówno pod względem technicznym jak i optycznym technologii LED. Dla reflektorów ksenonowych „plus” można wybrać także funkcję adaptive light.

Nowe Audi swoją niewielką masą wyznacza standardy w swoim segmencie rynkowym. Jego nadwozie składa się w około 20 procentach z aluminiowych podzespołów. W porównaniu z poprzednim modelem ciężar całkowity obniżył się nawet o 70 kilogramów, na przykład A6 Avant 2.0 TDI bez pasażerów i paliwa waży zaledwie 1 640 kilogramów.

Wnętrze charakteryzuje się smukłością form, jakością wykonania, bogatym wyposażeniem i świetną ergonomią. Do opcjonalnych elementów z najwyższej półki należy wyświetlacz head-up, przednie fotele z funkcją wentylacji i masażu oraz cały zestaw elementów Infotainment. Na jego czele stoi system MMI Navigation plus z twardym dyskiem i obsługą przy użyciu panelu dotykowego oraz Advanced Sound System firmy Bang & Olufsen.

Również pod względem pełnego połączenia z Internetem nowe Audi A6 Avant pozostawia konkurencję w tyle. We współpracy z Google w aucie dostępne są specjalne usługi online, w tym sterowana głosowo funkcja wyszukiwania celów specjalnych. Hotspot WLAN umożliwia pasażerom swobodne surfowanie po sieci i wysyłanie wiadomości.

Kolejna innowacja - informacja drogowa Audi Verkehrsinformation online - informuje kierowcę na bieżąco i precyzyjnie o natężeniu ruchu na wybranej przez niego trasie.

Udoskonalono systemy wspierające kierowcę i poprawiające bezpieczeństwo - niektóre z nich ściśle współpracują z MMI Navigation plus, co dodatkowo zwiększa ich wydajność.




Nowością w ofercie Audi jest system ułatwiający parkowanie „Audi parking system Plus” z czterema małymi kamerami obserwującymi bezpośrednie otoczenie samochodu. Obraz otoczenia z różnych perspektyw jest wyświetlany na dużym monitorze pokładowym.

Bagażnik nowego A6 Avant ma pojemność 565 litrów. Po złożeniu oparć pojemność rośnie do 1 680 litrów. Na życzenie Audi dostarcza wiele praktycznych i przemyślanych rozwiązań. Na przykład sterowana czujnikami, automatycznie otwierająca się klapa bagażnika: gdy kierowca stojąc za samochodem wykona ruch poniżej tylnego zderzaka zgodny z odpowiednim wzorcem, bezdotykowe czujniki zainicjują otwarcie klapy.

Audi oferuje nowy model z pięcioma silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa – dwoma benzynowymi i trzema TDI. Mają one moc od 130 kW (177 KM) do 220 kW (300 KM). Trochę później pojawi się 3.0 TDI z doładowaniem biturbo, o mocy 230 kW (313 KM). Doskonała moc tych silników idzie w parze z ich znakomitą efektywnością – w porównaniu z poprzednim modelem zużycie paliwa spadło nawet o 21 procent. Na przykład 2.0 TDI zadowala się średnio tylko 5,0 litrami paliwa (według producenta). Wszystkie silniki wykorzystują technologie z Modułowego Systemu Efektywności Audi.




W zależności od silnika Audi wyposaża nowe A6 Avant w różne układy przeniesienia napędu: sześciobiegową skrzynię manualną, bezstopniową przekładnię multitronic, zoptymalizowaną pod kątem szybkiej zmiany biegów ośmiostopniową tiptronic lub sportową siedmiobiegową przekładnię S tronic. Obok napędu na przednią oś dostępny jest także stały napęd na wszystkie koła quattro. Na życzenie sportowy mechanizm różnicowy rozdziela zmiennie siły między tylne koła.

Nowoczesne zawieszenie łączy w sobie sportową dynamikę i luksusowy komfort. System Audi drive select wraz z trybem „efficiency” należy do wyposażenia seryjnego wszystkich modeli z silnikami turbo, nowe elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego pracuje z maksymalną wydajnością.

W wariantach z napędem na przednie koła system stabilizacji toru jazdy ESP
z elektroniczną blokadą poprzeczną znacznie zwiększa precyzję jazdy.
Jako opcję Audi oferuje pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension,
a nieco później także dynamiczny układ kierowniczy.




W SKRÓCIE

Nadwozie
- długość 4,93 metra, rozstaw osi 2,91 metra
- innowacyjna koncepcja nadwozia, wiele komponentów wykonanych z aluminium
- reflektory ksenonowe „plus” i diodowe oraz jako opcja adaptive light
- bagażnik o pojemności od 565 do 1.680 litrów, na życzenie z automatycznie otwieraną pokrywą sterowaną czujnikiem oraz elektrycznie zasuwaną osłoną.

Wnętrze
- bardzo przestronne wnętrze o komfortowym charakterze
- bogate wyposażenie seryjne, szeroki wybór opcji z klasy samochodów luksusowych
- na życzenie dostępny wyświetlacz head-up, nastrojowe oświetlenie i przednie fotele z funkcją wentylacji i masażu.

Napęd
- w momencie wprowadzania na rynek dwa silniki benzynowe i trzy TDI, wszystkie z bezpośrednim wtryskiem paliwa
- 2.0 TDI o mocy 130 kW (177 KM), średnie spalanie tylko 5,0 litrów na 100 km
- nieco później pojawi się nowy, sportowy 3.0 TDI z doładowaniem biturbo o mocy 230 kW (313 KM)
- przekładnia manualna, multitronic, tiptronic lub S tronic
- silniki V6 seryjnie lub opcjonalnie z napędem quattro
- napęd quattro z samoblokującym mechanizmem różnicowym i indywidualnym dla każdego koła sterowaniem momentami, opcjonalnie sportowy mechanizm różnicowy.




Zawieszenie
- nowe, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, na życzenie dynamiczny układ kierowniczy
- system Audi drive select z nowym trybem „efficiency” seryjny dla wszystkich silników z turbodoładowaniem
- pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension z regulowanym tłumieniem jako opcja
- ESP z elektroniczną blokadą poprzeczną dla modeli z napędem na przednią oś
- nowoczesne zawieszenie, mocne hamulce, koła o średnicy do 20 cali.

Systemy wspierające kierowcę i Infotainment
- najnowocześniejsze systemy zwiększające bezpieczeństwo i wspierające kierowcę takie jak Audi pre sense, adaptive cruise control z funkcją Stop & Go, Audi active lane assist, Audi side assist, asystent jazdy nocnej, wskaźnik ograniczenia prędkości i układ ułatwiający parkowanie z kamerami obserwującymi otoczenie
- na życzenie MMI Navigation plus z MMI touch i 8-calowym ekranem
- system nagłośnienia Bang & Olufsen Advanced Sound z 15 głośnikami jako opcja
- pełne połączenie z Internetem, nowe usługi online i informacji o ruchu drogowym.





Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
NewsAuto.pl - nowa wersja!
Nasze Testy
RENAULT LATITUDE – PODRÓŻ W KLASIE BIZNES



MITSUBISHI ASX - SAMOCHÓD NA POLSKIE DROGI!



PEUGEOT RCZ- BUDZI EMOCJE




WIĘCEJ!

Zobacz
FRANKFURT 2011: OPEL - ŚWIATOWE PREMIERY




FRANKFURT 2011: MERCEDES POKAŻE NOWĄ KLASĘ B



FRANKFURT 2011: FORD EVOS CONCEPT - DEBIUT NIEBAWEM



FRANKFURT 2011: PREMIERA CHEVROLETA MIRAY



FRANKFURT 2011: HYUNADI - PREMIERA i30




AUDI: NOWE A6 AVANT - BIZNES KLASA PLUS




CHEVROLET CRUZE HATCHBACK - CENA OD 47 690 ZŁ
Użytkowe

2268069 Unikalnych wizyt

Cyclic by Fusion-Themes
Powered by PHP-Fusion © 2007


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashionideas.icu