Strona Główna ˇ Aktualności ˇ Testy ˇ Premiery ˇ Autosalony ˇ Formuła 1 ˇ Sport ˇ Bezpieczeństwo środa, Październik 28, 2020
Nawigacja
Strona Główna
Aktualności
Testy
Premiery
Autosalony
Formuła 1
Rajdy
Sport
Naszym zdaniem
Bezpieczeństwo
Użytkowe
Opony
Motocykle/Quady
Video
Technika
Historia/Oldtimers
GPS/Audio
Kategorie Newsów
Kontakt/Regulamin
NewsAuto.pl - nowa wersja
Formuła 1
GP WŁOCH: TO SIĘ STAJE NUDNE - ZNÓW VETTEL



KALENDARZ 2012





ROBERT KUBICA A NARÓD MENTALNIE POPAPRANY



Rajdy
RAJD AUSTRALII: TRIUMF FORDA, SUKCES MICHAŁA KOŚCIUSZKO


RAJD DOLNOŚLĄSKI: GRZEGORZ BĘBENEK POWRACA


RAJD ASTURII: PUNKTY I AWANS SZYMONA RUTY W ME



Sport
MONSTER JAM: POKAZ SKOKÓW EKIPY FMX4EVER



MOTOCYKLIŚCI ZAKOŃCZYLI WYŚCIGOWY SEZON


VOLVO OCEAN RACE: WYSTARTUJĄ 29 PAŹDZIERNIKA
Bezpieczeństwo
SUBARU: SIEMANKO CZYLI ŻYCZLIWY NA DRODZE


EURONCAP: BEZPIECZNE CHEVROLETY



FORD: NIE KIERUJ SIĘ STRESEM - PODSUMOWANIE
Polecamy
FRANKFURT 2011: HYUNADI - ŚWIATOWA PREMIERA NOWEGO i30
Autosalony

Hyundai zaprezentował pierwszą, komputerową wizualizację kolejnej generacji modelu i30, stanowiącego całkowicie nową odsłonę bestsellerowego hatchbacka segmentu C marki Hyundai, którego światowa premiera będzie miała miejsce podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.

Nowy Hyundai i30 jest w całości owocem prac inżynierów z Centrum Projektowego Hyundai Motor Europe w niemieckim Rüsselsheim i jest kolejnym krokiem w ewolucji unikalnego języka projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba), stanowiącego wyróżniające DNA firmy.

Koncept Fluidic Sculpture zapoczątkowany w 2009 w samochodzie koncepcyjnym ix-onic, wykorzystuje płynne linie inspirowane naturą i nowoczesną architekturą, nadając efekt trójwymiarowości, widoczny we wszystkich późniejszych samochodach marki Hyundai.



Zobacz także:


SALON SAMOCHODOWY FRANKFURT 2011 - WSZYSTKIE SAMOCHODY




- Projektując i30 używaliśmy wyrazistych, płynnie prowadzonych linii, aby samochód miał sportowy wygląd i sprawiał wrażenie będącego w ruchu nawet podczas postoju. Wizualizacja oddaje nasze dążenie do zachowania mocnej sylwetki o sportowym charakterze i dynamicznych kształtach. Dzięki temu i30 jest bardzo zbliżony do wprowadzonego niedawno do sprzedaży modelu i40, a Klienci mogą w tych dwóch samochodach łatwo rozpoznać unikalny język projektowania marki Hyundai – powiedział Thomas Bürkle, główny projektant Hyundai Motor Europe.

Nowy i30 jest kolejnym modelem, który ma bezpośrednio wpłynąć na dalsze umacnianie się pozycji marki Hyundai w Europie. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek europejski w 2007 roku, stał się on synonimem jakości i niezawodności a wraz z pojawieniem się nowego modelu będzie można go także określać jako emocjonalny i stylowy.

- Nasz europejski zespół projektantów stworzył samochód, który w pełni odzwierciedla aktualny slogan marki "New Thinking. New Possibilities.” (Nowe Myślenie. Nowe Możliwości.). Nowy i30 będzie doskonale wyglądał na europejskich drogach dzięki wyróżniającej i pewnej sylwetce. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze opinie na temat modelu po zaprezentowaniu go po raz pierwszy we Frankfurcie – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes Hyundai Motor Europe.





Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
NewsAuto.pl - nowa wersja!
Nasze Testy
RENAULT LATITUDE – PODRÓŻ W KLASIE BIZNES



MITSUBISHI ASX - SAMOCHÓD NA POLSKIE DROGI!



PEUGEOT RCZ- BUDZI EMOCJE




WIĘCEJ!

Zobacz
FRANKFURT 2011: OPEL - ŚWIATOWE PREMIERY




FRANKFURT 2011: MERCEDES POKAŻE NOWĄ KLASĘ B



FRANKFURT 2011: FORD EVOS CONCEPT - DEBIUT NIEBAWEM



FRANKFURT 2011: PREMIERA CHEVROLETA MIRAY



FRANKFURT 2011: HYUNADI - PREMIERA i30




AUDI: NOWE A6 AVANT - BIZNES KLASA PLUS




CHEVROLET CRUZE HATCHBACK - CENA OD 47 690 ZŁ
Użytkowe

2268102 Unikalnych wizyt

Cyclic by Fusion-Themes
Powered by PHP-Fusion © 2007


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashionideas.icu