Strona Główna ˇ Aktualności ˇ Testy ˇ Premiery ˇ Autosalony ˇ Formuła 1 ˇ Sport ˇ Bezpieczeństwo środa, Październik 28, 2020
Nawigacja
Strona Główna
Aktualności
Testy
Premiery
Autosalony
Formuła 1
Rajdy
Sport
Naszym zdaniem
Bezpieczeństwo
Użytkowe
Opony
Motocykle/Quady
Video
Technika
Historia/Oldtimers
GPS/Audio
Kategorie Newsów
Kontakt/Regulamin
NewsAuto.pl - nowa wersja
Formuła 1
GP WŁOCH: TO SIĘ STAJE NUDNE - ZNÓW VETTEL



KALENDARZ 2012





ROBERT KUBICA A NARÓD MENTALNIE POPAPRANY



Rajdy
RAJD AUSTRALII: TRIUMF FORDA, SUKCES MICHAŁA KOŚCIUSZKO


RAJD DOLNOŚLĄSKI: GRZEGORZ BĘBENEK POWRACA


RAJD ASTURII: PUNKTY I AWANS SZYMONA RUTY W ME



Sport
MONSTER JAM: POKAZ SKOKÓW EKIPY FMX4EVER



MOTOCYKLIŚCI ZAKOŃCZYLI WYŚCIGOWY SEZON


VOLVO OCEAN RACE: WYSTARTUJĄ 29 PAŹDZIERNIKA
Bezpieczeństwo
SUBARU: SIEMANKO CZYLI ŻYCZLIWY NA DRODZE


EURONCAP: BEZPIECZNE CHEVROLETY



FORD: NIE KIERUJ SIĘ STRESEM - PODSUMOWANIE
Polecamy
FRANKFURT 2011: FORD EVOS CONCEPT - DEBIUT NIEBAWEM
Autosalony

Ford Evos Concept jest zapowiedzią nowego globalnego języka stylistycznego przyszłych produktów Forda. Nowe DNA - design to wynik współpracy zespołów projektanckich marki na całym świecie.

Ford Evos Concept, który zostanie zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011 roku, jest zapowiedzią nowego, globalnego języka stylistycznego następnej generacji samochodów osobowych Forda, a także aut typu MAV i CUV.

Nowe, prawdziwie globalne DNA stylistyczne firmy zostało stworzone jako kluczowa część strategii produktowej One Ford i zapowiada ważne przemiany marki Ford.

Opracowane we współpracy z globalnym zespołem projektowym Forda, stanowi bazę dla procesu tworzenia nowych produktów Forda wchodzących w skład przyszłego portfolio modelowego firmy.



Zobacz także:


SALON SAMOCHODOWY FRANKFURT 2011 - WSZYSTKIE SAMOCHODY




- Globalny plan produktowy Forda nabiera rozpędu, natomiast nowe DNA stylistyczne firmy przedstawia kierunek rozwoju modeli nowej generacji - powiedział J Mays, wiceprezes grupy oraz szef działu designu Forda. Ford Evos Concept to wyraźny przejaw intencji globalnego zespołu projektanckiego oraz wizja przyszłości naszych produktów. Wierzymy, że nowa generacja nabywców z całego świata ma wyższe wymagania w kwestii wyrafinowanego języka stylistycznego cechującego wszystkie produkty. Na podstawie oczekiwań klientów stworzyliśmy więc nowe, świeże DNA stylistyczne naszej marki.

Język stylistyczny Forda Evos Concept przedstawia kilka kluczowych elementów, które tworzą integralną część koncepcji projektowej produktów Forda następnej generacji. Zdaniem Maysa, całość reprezentuje śmiałą ewolucję konwencji kinetic design, cechującej obecne portfolio modelowe pojazdów Forda na całym świecie.

Martin Smith, dyrektor działu projektowania na Europę oraz Azję i Pacyfik, jest zachwycony kierunkiem ewolucji.

- Niezwykle ciepłe przyjęcie rynkowe modeli, takich jak Ford Fiesta czy Ford Focus utwierdziło nas w przekonaniu, że oryginalna koncepcja kinetic design trafiła w gusta klientów na całym świecie. W naszym nowym DNA zachowaliśmy ten sam dynamiczny charakter, który uzupełniliśmy bardziej technicznym wykonaniem oraz elementami charakterystycznymi dla konstrukcji sektora premium - powiedział.




Elementy stylistyczne

Ford Evos Concept, opracowany specjalnie w celu zaprezentowania nowego oblicza marki, wprowadza nowe elementy stylistyczne nadwozia i wnętrza, które docelowo trafią do globalnych modeli Forda następnej generacji:

Innowacyjna sylwetka: W oczy rzuca się przede wszystkim świeża i dynamiczna sylwetka Forda Evos Concept, która uwypukla sportowy charakter pojazdu i dużą radość z jazdy, czyli cechy będące nową wizytówką globalnych modeli Forda. Wyjątkowy profil auta pozwala go także wyróżnić na tle produktów konkurencji.

Wysoka wydajność: Ford Evos Concept wyróżnia się opadającą ku tyłowi linią dachu, która sugeruje dużą wydajność aerodynamiczną. Efekt ten potęguje obrys nadwozia w kształcie łzy, wyrażony za pomocą płynnych linii zbiegających się w tylnej części nadwozia. Słupki wspierające dach podkreślają lekkość konstrukcji i tworzą ogólne wrażenie pojazdu o wyjątkowej zwinności.




Wyrafinowane powierzchnie: Podczas, gdy niektórzy konkurenci rynkowi próbowali skopiować opracowany przez Forda język stylistyczny kinetic design, uzupełniając go o dodatkowe elementy, zespół dowodzony przez Maysa wybrał prostszą drogę, polegającą na podkreśleniu wyrafinowanego stylu przy zachowaniu dynamicznego charakteru. Wyraża się to w muskularnie wyprofilowanych przetłoczeniach wokół przednich i tylnych wnęk na koła, a także linii bocznej biegnącej wzdłuż dolnej części nadwozia.

Techniczne grafiki: W celu wizualnego przedstawienia znaczenia inteligentnych technologii w pojazdach marki Ford, w modelu Ford Evos Concept zastosowano starannie dobrane grafiki, szczególnie widoczne w okolicy reflektorów i świateł tylnych oraz zintegrowanych końcówek układu wydechowego i tylnego dyfuzora.

Nowe oblicze Forda: Najważniejszym elementem jest nowe „oblicze Forda”, stworzone poprzez przesunięcie typowej dla Forda osłony w kształcie odwróconego trapezu do góry. Nowy wizerunek został już częściowo przedstawiony w Fordzie Focus Electric oraz nowym Fordzie Focus ST.

Wizualne wrażenie jakości premium: Wszystkie elementy nowej koncepcji stylistycznej zawartej w Fordzie Evos Concept łączą się, aby stworzyć wizualne wrażenie najwyższej jakości segmentu premium.




Opracowanie wspólnej wizji globalnego produktu

Wizja zawarta w koncepcji stylistycznej Forda Evos Concept powstała w wyniku bezprecedensowej współpracy pomiędzy zespołami projektantów Forda z oddziałów z całego świata.

- Kierunek stylistyczny, którego przedstawicielem jest Ford Evos Concept, zrodził się z intensywnych prac globalnego zespołu projektantów Forda nad przyszłym obliczem modeli firmy- powiedział Mays. Nasz zespół prowadzący – w którym znaleźli się m.in. Martin Smith i Moray Callum – zaszczepił w pozostałych członkach ekipy ducha współpracy i zdrowej rywalizacji, co pozwoliło na uzyskanie kreatywnego podejścia do wyglądu przyszłych produktów.

Wypracowanie wspólnego języka stylistycznego to zdaniem Maysa zasługa doskonałego porozumienia pomiędzy działami projektowymi Forda. Dzięki temu nowe DNA stanie się wspólną bazą, stanowiącą zalążek wszystkich nowych koncepcji stylistycznych Forda na całym świecie, powstających w ośmiu centrach projektowych, które zatrudniają łącznie 1 150 osób.




W myśl strategii produktowej One Ford, projektanci na całym świecie pracują obecnie nad pojazdami różnych typów i rozmiarów, tworząc spójną rodzinę produktów cechujących się tym samym językiem stylistycznym.

- Nowe globalne DNA tworzy strukturę umożliwiającą naszym projektantom tworzenie następnej generacji wyrafinowanych stylistycznie produktów, współdzielących charakter Forda - powiedział Moray Callum, dyrektor północnoamerykańskiego oddziału projektowego. Wspólne DNA nie oznacza jednak identycznych produktów. Język stylistyczny jest wystarczająco elastyczny, aby tworzyć różne typy pojazdów o różnych gabarytach, ale w taki sposób, by klienci na całym świecie mogli bez trudu rozpoznać modele Forda.

Debiut już niebawem

Pierwszy model następnej generacji stworzony w oparciu o nowy język stylistyczny Forda zadebiutuje w 2012 roku.

- Chcieliśmy, aby Ford Evos Concept był wyraźnym drogowskazem, wskazującym kierunek stylistyczny, w którym podąża Ford. Będą to samochody dające dużą przyjemność z jazdy, wrażenie obcowania z produktem premium, a przede wszystkim zniewalająco piękne! - powiedział Mays. Pierwszy owoc naszych prac będzie gotowy wcześniej, niż można się tego spodziewać, czyli za około cztery miesiące, a nie za cztery lata. Nie możemy się już doczekać prezentacji pierwszego modelu produkcyjnego, który będzie nosił cechy nowego języka stylistycznego Forda.






Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
NewsAuto.pl - nowa wersja!
Nasze Testy
RENAULT LATITUDE – PODRÓŻ W KLASIE BIZNES



MITSUBISHI ASX - SAMOCHÓD NA POLSKIE DROGI!



PEUGEOT RCZ- BUDZI EMOCJE




WIĘCEJ!

Zobacz
FRANKFURT 2011: OPEL - ŚWIATOWE PREMIERY




FRANKFURT 2011: MERCEDES POKAŻE NOWĄ KLASĘ B



FRANKFURT 2011: FORD EVOS CONCEPT - DEBIUT NIEBAWEM



FRANKFURT 2011: PREMIERA CHEVROLETA MIRAY



FRANKFURT 2011: HYUNADI - PREMIERA i30




AUDI: NOWE A6 AVANT - BIZNES KLASA PLUS




CHEVROLET CRUZE HATCHBACK - CENA OD 47 690 ZŁ
Użytkowe

2268051 Unikalnych wizyt

Cyclic by Fusion-Themes
Powered by PHP-Fusion © 2007


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashionideas.icu